Reviews

★★★★★

“Hele schone zaak en een fijne sfeer. De barbiers werken erg professioneel. Mijn haar is strak geknipt en mijn baard is perfect getrimd. Absolute aanrader in Amsterdam, ik kom hier zeker terug!”

Junayd

★★★★★

“Alles was goed: knippen, service en sfeer. Fijne ervaring en mooi resultaat. Aanrader!”

Murat

★★★★★

“.sss”

Artjom

★★★★★

“Super, helemaal tevreden met alles!”

Erwin

★★★★★

“Husband looks heel knap so I would say succes”

Carleen

★★★★★

“Geweldig!”

Adil

★★★★★

“2e x knippen bij hem. 10/10 voor herhaling vatbaar”

R.

★★★★★

“Goed service”

Ibrahim

★★★★★

“Zoals altijd fantastisch geholpen door Kerem. Of het nou een knipbeurt of een laserbehandeling is, je wordt altijd goed geholpen en geïnformeerd en iedereen is altijd behulpzaam. Kom hier graag!”

Martin

★★★★★

“Always a pleasure”

Julian